Iğdır Belediyesi'nde yönetim krizi: Eş başkanlar hakkında istifa iddiası
DEM Partili Iğdır Belediyesi'nde üç başkan yardımcısının görevden alınmasının ardından Eş Başkanlar Mehmet Nuri Güneş ve Necla Kum'un istifaya davet edildiği iddia edildi.

Iğdır Belediyesi'nde görev değişiklikleri
Iğdır Belediyesi'nde yaşanan yönetim değişikliği süreci, belediye başkan yardımcılarının görevden alınmasıyla başladı. Belediye Başkan Yardımcıları Nesim Yiğit, Nevzat Kesemen ve Seyran Ayhan, iki gün önce görevlerinden alındı. Bu kararın ardından belediye yönetimine yönelik yeni iddialar gündeme geldi.
Eş başkanlar için yönetimden el çektirme iddiası
Yerel basında yer alan bilgilere göre, belediyedeki görev değişikliklerinin ardından Iğdır Belediye Eş Başkanları Mehmet Nuri Güneş ve Necla Kum'un DEM Parti yönetimi tarafından görevlerinden geçici olarak el çektirildiği ve istifaya davet edildiği ileri sürüldü. Söz konusu iddialar, belediye yönetiminde bir kriz yaşandığına dair tartışmaları beraberinde getirdi.
- Belediye Başkan Yardımcıları Nesim Yiğit, Nevzat Kesemen ve Seyran Ayhan görevden alındı.
- Eş Başkanlar Mehmet Nuri Güneş ve Necla Kum'un istifaya davet edildiği iddia ediliyor.
- DEM Parti Genel Merkezi, konuyla ilgili henüz resmi bir açıklama yapmadı.
Belediye yönetimi tarafından başkan yardımcılarının görevden alınmasına ilişkin resmi bir gerekçe sunulmazken, yerel kaynaklar bu değişikliğin parti genel merkezinin talebi doğrultusunda gerçekleştirildiğini savunuyor. DEM Parti Genel Merkezi ise Eş Başkanlar Güneş ve Kum hakkında ortaya atılan iddialar konusunda sessizliğini koruyor.



