Sitede haber arayın.
Siirt'te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, 242 sporcunun katılımıyla sona erdi. Vali Kemal Kızılkaya'nın da katıldığı törende, sporculara teşekkür edilirken 10 kişiye bisiklet ve kask hediye edildi.