Yerel

Siirt'te Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası Tamamlandı

Siirt'te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, 242 sporcunun katılımıyla sona erdi. Vali Kemal Kızılkaya'nın da katıldığı törende, sporculara teşekkür edilirken 10 kişiye bisiklet ve kask hediye edildi.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Siirt'te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'ndan genel bir görüntü.
Siirt'te düzenlenen Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası'ndan genel bir görüntü.
Paylaş:

Siirt ev sahipliğinde gerçekleştirilen Yeşilay Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, 10 farklı kategoride 242 sporcunun mücadelesiyle tamamlandı. Şampiyonada dereceye giren sporcular ve katılımcılar için düzenlenen ödül töreninde Siirt Valisi Kemal Kızılkaya da yer aldı.

Sporculara Teşekkür ve Siirt'in Kapıları Açık Mesajı

Vali Kemal Kızılkaya, törende yaptığı konuşmada, şampiyonaya katılan tüm sporculara teşekkürlerini iletti. Sporun birleştirici gücüne vurgu yapan Kızılkaya, Siirt'in spor etkinliklerine ev sahipliği yapmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Vali, Siirt'in sporculara ve misafirlere her zaman açık olduğunu belirtti.

Çekilişle Bisiklet ve Kask Hediyeleri Verildi

Şampiyona kapsamında düzenlenen çekilişte ise bisiklet tutkunları için sürprizler vardı. Toplamda 10 şanslı katılımcı, yeni bisiklet ve kasklarına kavuştu. Bu hediyeler, sporcuların ve izleyicilerin motivasyonunu artırırken, etkinliğe renk kattı.

Yeşilay'ın destekleriyle düzenlenen şampiyona, hem profesyonel bisikletçiler hem de bisiklet sporuna ilgi duyan vatandaşlar için önemli bir organizasyon olarak kayıtlara geçti. Etkinlik, Siirt'in tanıtımına da katkı sağladı.

Paylaş: