Gaziantep'te tekstil fabrikasında 25 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Gaziantep 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi hastanede tedavi altına alındı.

Gaziantep'teki fabrikada zehirlenme şüphesi
Gaziantep 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içme suyundan kaynaklandığı değerlendirilen bir rahatsızlık nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Sabah saatlerinde yaşanan olayda işçiler, fabrikadaki içme suyunu tükettikten sonra rahatsızlandı.
İşçilerin mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleri üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Bölgeye sevk edilen sağlık ekipleri, ilk müdahalelerini yaptıkları işçileri Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne nakletti. Yapılan incelemelerin ardından zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı
Organize sanayi bölgelerindeki iş sağlığı ve güvenliği standartları açısından dikkat çeken bu gelişmenin ardından yetkililer harekete geçti. İşçilerin rahatsızlanmasına neden olan suyun niteliğine ve kaynağına dair resmi inceleme başlatıldı. Fabrikadaki su tüketimi ve genel denetim süreçleri üzerindeki araştırmalar devam ediyor.
- Olay yeri: 5'inci Organize Sanayi Bölgesi
- Etkilenen kişi sayısı: 25 işçi
- Şikayetler: Mide bulantısı ve baş dönmesi
- Müdahale yeri: Şehitkamil Devlet Hastanesi



