Gaziantep'te Karne Günü Lise Öğrencisi Bıçaklandı, Hayati Tehlikesi Sürüyor
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde karne dağıtımının ardından iki lise öğrencisi arasında çıkan kavgada 16 yaşındaki bir öğrenci göğsünden bıçaklanarak ağır yaralandı. Yoğun bakımda tedavisi süren öğrencinin hayati tehlikesi devam ediyor.

Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde, okulda karne dağıtımının ardından iki lise öğrencisi arasında çıkan kavga kanlı bitti. Henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan tartışma sonucunda 16 yaşındaki bir öğrenci göğsünden bıçaklanarak ağır yaralandı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Tartışma Kavgaya Dönüştü, Öğrenci Bıçaklandı
Edinilen bilgilere göre, olay Batıkent Mahallesi'ndeki Vadi Park'ta meydana geldi. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi'nde öğrenim gören 10. sınıf öğrencisi Çağlar G. ile aynı okulun 12. sınıf öğrencisi Halil A. arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan sözlü tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü. Kavgada Halil A., yanında bulunan bıçağı kullanarak Çağlar G.'yi göğsünden yaraladı.
Hayati Tehlikesi Devam Ediyor
Göğsünden bıçak darbesi alan 16 yaşındaki Çağlar G., olay yerine çağrılan sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Gaziantep Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Acil serviste ameliyata alınan genç öğrencinin, ameliyat sonrası yoğun bakım ünitesinde tedavisinin sürdürüldüğü ve hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Saldırgan Öğrenci Gözaltına Alındı
Olayın ardından kaçan saldırgan öğrenci Halil A. ise polis ekiplerinin çalışması sonucu kısa sürede yakalandı. Şüphelinin, suç aletiyle birlikte gözaltına alındığı öğrenildi. Olayla ilgili olarak başlatılan soruşturma sürüyor.



