Son Dakika

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi'nden İlk Mezunlar Sahne Aldı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Törene katılan Adana Valisi Mustafa Yavuz, genç hekimlerin mutluluğunu paylaştı.

Ayşe N.1 dakika okuma0 görüntülenme
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi mezuniyet töreninden bir görüntü.
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi mezuniyet töreninden bir görüntü.
Paylaş:

Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBU) Adana Tıp Fakültesi, 2023-2024 eğitim öğretim yılının sonunda ilk mezunlarını verdi. Fakültenin konferans salonunda düzenlenen mezuniyet törenine Adana Valisi Mustafa Yavuz, SBU Rektörü Prof. Dr. Cemalettin Akpınar, Adana İl Sağlık Müdürü Dr. Süleyman Yılmaz ve aileler katıldı. Diplomasını alan genç hekimler, keplerini havaya atarak mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşadı.

Genç Hekimler Meslek Hayatına Adım Attı

Törende konuşan Adana Valisi Mustafa Yavuz, mezun olan öğrencilerin geleceğin sağlık neferleri olduğunu belirterek, meslek hayatlarında başarılar diledi. Vali Yavuz, öğrencilerin ailelerine de evlatlarını yetiştirerek ülkeye kazandırdıkları için teşekkür etti. SBU Rektörü Prof. Dr. Cemalettin Akpınar ise fakültenin kuruluş amacına ulaştığını ve ilk mezunlarını vermenin gururunu yaşadıklarını ifade etti. Akpınar, mezunların sağlık sistemine önemli katkılar sağlayacağına inandığını söyledi.

Adana'nın Sağlık Altyapısına Katkı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi, Türkiye'nin sağlık alanındaki nitelikli insan gücünü artırmak amacıyla kuruldu. Fakülte, modern eğitim metotları ve güçlü akademik kadrosuyla kısa sürede önemli bir başarıya imza attı. İlk mezunlarını vermesiyle birlikte, Adana ve çevresindeki sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması hedefleniyor. Mezuniyet töreninde, dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi ve kep atma merasimiyle program sona erdi.

Paylaş: