Nihat Kahveci'den Teknik Direktör Montella'ya Sert Tepki: "Yarın Yollarım!"
Eski milli futbolcu Nihat Kahveci, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 mağlup ettiği maçın ardından Teknik Direktör Vincenzo Montella'ya sert eleştiriler yöneltti. Kahveci, Montella'nın açıklamalarını 'inatçılık' ve 'laf sokma' olarak nitelendirdi.

Eski milli futbolcu ve futbol yorumcusu Nihat Kahveci, A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2'lik skorla mağlup ettiği karşılaşmanın ardından Millî Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'ya sert tepki gösterdi. Kahveci, Montella'nın maç sonu açıklamalarını ve tutumunu eleştirdi.
Montella'nın İnatçı Tutumu Eleştirildi
Kontraspor YouTube kanalında değerlendirmelerde bulunan Kahveci, Montella'nın maç sonu açıklamalarını ve yönetimini sert bir dille eleştirdi. Son dakika golüyle kazanılan galibiyete rağmen Montella'nın tavrını 'inatçılık' olarak yorumlayan Kahveci, "Bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!" ifadelerini kullandı. Kahveci, Montella'nın bu tür bir tavrı sergilemek için yeterli gerekçesi olmadığını savundu.
"Hala Laf Sokuyor, Açıklamaları Gereksiz"
Nihat Kahveci, Montella'nın galibiyet sonrası yaptığı açıklamalara da sitem etti. Teknik direktörün istatistiklerden bahsederek, eski teknik direktör Fatih Terim'i ima eden sözler sarf etmesini ve Dünya Kupası'nı kazanma iddialarını yinelemesini eleştiren Kahveci, "Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya!" şeklinde konuştu. Kahveci, bu kadar açıklamanın gereksiz olduğunu belirtti.
Kahveci, Montella'nın ülkedeki hassasiyetleri göz ardı ettiğini ve gerginliği artırdığını dile getirdi. Milli takımın başarısının önemine vurgu yapan Kahveci, takımın galibiyet sonrası dahi polemikten uzak durması gerektiğini söyledi.