A Milli Futbol Takımı Oyuncularından Taraftarlara İmza ve Forması Hacıosmanoğlu'ndan Kas Hastası Çocuğa Hediye
A Milli Futbol Takımı oyuncuları Kenan Yıldız, Orkun Kökçü ve Mert Müldür, ABD ile oynanacak 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3. maçı öncesinde Los Angeles'ta kendilerini bekleyen taraftarlarla buluştu. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun da yer aldığı buluşmada, bir kas hastası çocuğa imzalı forma hediye edildi.

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda ABD ile kritik bir maça hazırlanan A Milli Futbol Takımı'nda, futbolcular Kenan Yıldız, Orkun Kökçü ve Mert Müldür, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ile birlikte Los Angeles'ta kendilerini bekleyen taraftarlarla bir araya geldi. Otel önünde toplanan vatandaşlar, millilere yoğun ilgi göstererek tezahüratlarda bulundu.
Taraftarlardan Millilere Destek
Los Angeles'ta konakladığı otele ulaşan A Milli Futbol Takımı'nı, bölgede yaşayan ve Türkiye'den gelen vatandaşlar yalnız bırakmadı. Otel önüne konvoylar halinde gelen taraftarlar, takımlarına desteklerini tezahüratlarla gösterdi. TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ve milli futbolcular Kenan Yıldız, Mert Müldür ve Orkun Kökçü, taraftarların coşkulu bekleyişine karşılık otelden çıkarak yanlarına geldiler. Kendilerini bekleyen vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektiren ve imzalarını veren oyuncular, taraftarların destek mesajlarına teşekkür ederek yanıt verdi.
Hacıosmanoğlu'ndan Kas Hastası Çocuğa Anlamlı Hediye
Bu buluşma sırasında TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Sakarya'dan gelen ve kas hastası olan genç taraftar Çağan Toprak'a, milli futbolcu Kenan Yıldız'ın imzaladığı bir formayı hediye etti. Formasını alan genç taraftar, duygularını dile getirerek, "Buraya bir ümitle gelmiştim ve beklediğimden fazlası oldu. Hiç beklemiyordum. Forma gelince şok oldum. Futbolcuları çok seviyoruz, hep destekliyoruz, iyi ki varlar." ifadelerini kullandı.
TFF Başkanı Hacıosmanoğlu'ndan Açıklama
Taraftarlarla fotoğraf çektirdiği sırada açıklamalarda bulunan TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Dünya Kupası'ndaki tek üzüntüsünün bu karşılaşmalarda elde edilen sonuçlar olduğunu belirterek, şunları söyledi:
- "Tek üzüntümüz bu insanlara hayal kırıklığı yaşatmak. Dünyanın her yerinden geldiler. Hala içimiz acıyor. Bu değerli insanlardan sizlerin huzurunda özür diliyoruz."
- "Yine telafi edecek olan da bizim çocuklarımızdır. Allah nasip etmedi. Önümüzde bir Avrupa Şampiyonası olacak ve inşallah vatandaşlarımızı orada güldürürüz."



