Son Dakika

İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu Finike'ye atandı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan üstün hizmet ödülü alan İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, Antalya'nın Finike ilçesine atandı. Soylu, veda töreninde duygusal anlar yaşadı.

Can D.1 dakika okuma0 görüntülenme
İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, veda töreninde vatandaşlarla bir araya geldi.
İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, veda töreninde vatandaşlarla bir araya geldi.
Paylaş:

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde görev yapan Kaymakam Mehmet Soylu, yayımlanan atama kararları kapsamında Antalya'nın Finike ilçesine atandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Mülki İdare Amirliği Üstün Hizmet Ödülü'ne layık görülen Soylu, düzenlenen veda programıyla görev yerinden ayrıldı.

İlçe halkı tarafından sevgiyle karşılanan Mehmet Soylu, veda sürecinde İslahiye tarihinde bir ilke imza attı. Kendisine takdim edilen fahri hemşerilik beratı ile bu unvana layık görülen ilk İslahiye kaymakamı olma özelliğini kazandı.

Veda töreninde duygusal anlar

Kaymakam Mehmet Soylu için düzenlenen veda törenine çok sayıda vatandaş katıldı. İlçedeki görev süresi boyunca halkla kurduğu yakın ilişkiyle öne çıkan Soylu, konuşmasında şunları ifade etti:

Her birinizi Allah'a emanet ediyorum, dualarınızda yer almayı umut ediyorum. Burada çok büyük acılara ortak oldum sizinle. Büyüklerimin ellerinden öpüyorum, sizlere evlat olmaya çalıştım. Yaşıtlarıma kardeş, küçüklerime ise ağabey olmaya çalıştım. İnşallah layık olabilmişimdir.

Konvoyla uğurlandı

Yapılan konuşmaların ardından ilçe sakinleri, Kaymakam Soylu'yu Antalya'nın Finike ilçesindeki yeni görevine uğurlamak için bir araya geldi. Soylu, ilçe çıkışına kadar kendisine eşlik eden uzun araç ve motosiklet konvoyu eşliğinde İslahiye'den ayrıldı.

Paylaş: