Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı'nda Dört İsimle Yollar Ayrıldı
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, yeni sezon yapılanması kapsamında kadrosunda değişikliğe giderek dört oyuncusuyla yollarını ayırdığını duyurdu.

Fenerbahçe Beko'da Yeni Sezon Kadro Planlaması
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, önümüzdeki sezon için planladığı kadro revizyonu doğrultusunda bazı oyuncularla yollarını ayırma kararı aldı. Yapılan resmi açıklamaya göre sarı lacivertli ekip, dört oyuncusuyla sözleşmelerini sonlandırdı.
Ayrılan İsimler Belli Oldu
Kulüp tarafından gerçekleştirilen bilgilendirmede, yeni sezon hazırlıkları kapsamında kadroda düşünülmeyen oyuncuların isimleri paylaşıldı. Takımdan ayrılan oyuncular şunlardır:
- Jilson Bango
- Brandon Boston
- Armando Bacot
- Arturs Zagars
Fenerbahçe Beko, kadro yapısını güçlendirmek ve yeni sezona daha farklı bir oyun anlayışıyla girmek adına gerçekleştirdiği bu operasyonla birlikte, oyuncu havuzunda önemli bir değişikliğe gitmiş oldu. Söz konusu isimlerin takımdan ayrılması, teknik ekibin yeni sezon stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.


