A Milli Takım ABD karşısında galibiyetle veda etti
A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvayı galibiyetle tamamladı. Milli futbolcular maç sonrası duygularını paylaştı.

A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu'ndaki son mücadelesinde ABD ile karşı karşıya geldi. Zorlu geçen karşılaşmadan 3-2'lik galibiyetle ayrılan milliler, turnuvaya üç puanla veda etti. Maçın ardından sahaya yansıyan oyun ve sonuç, milli futbolcular tarafından değerlendirildi.
Milli futbolculardan duygusal değerlendirme
Karşılaşmanın ardından TRT Spor mikrofonlarına konuşan Orkun Kökçü, galibiyetin önemine dikkat çekti. Kökçü, sahada sadece bir futbol maçı değil, temsil ettikleri değerlerin de bulunduğunu belirterek, ortada onurları ve şerefleri olduğunu ifade etti. Takım olarak bir öz eleştiri süreci geçirmeleri gerektiğini vurgulayan Kökçü, yaşanan sürecin ne kendileri ne de Türkiye tarafından hak edilmediğini dile getirdi. Kökçü, halkı bir nebze olsun sevindirebilmiş olmanın kendileri için teselli olduğunu belirtti.
Kaan Ayhan: Gol atmak özel ama buruk
Galibiyet golünü kaydeden Kaan Ayhan ise Dünya Kupası gibi büyük bir organizasyonda gol atmanın her futbolcunun kariyerinde nadir rastlanan bir an olduğunu söyledi. Ancak turnuvadaki genel performansları nedeniyle bu başarıyı istedikleri coşkuyla kutlayamadıklarını ifade etti. Ayhan'ın açıklamalarından öne çıkan noktalar şunlar:
- Turnuvadaki ilk iki maç için en büyük eleştiriyi kendilerinin yapması gerektiğini belirtti.
- Bugünkü galibiyetle milletin bir nebze olsun mutlu edilmesini önemsediklerini kaydetti.
- Gelecek turnuvalarda daha güçlü bir takım yapısı oluşturmayı hedeflediklerini vurguladı.
Milli oyuncular, turnuva sürecindeki genel performanslarına yönelik üzüntülerini gizlemezken, son maçta alınan sonucun bir nebze olsun moral kaynağı olduğunu ifade etti.