Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu'nda Tır Yandı: Sürücü Kurtuldu
Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nun Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangında tır kullanılamaz hale gelirken, sürücü yara almadan kurtuldu.

Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nun Nurdağı mevkisinde seyreden bir tırda dün akşam saatlerinde yangın çıktı. Edinilen bilgiye göre, otoyolun 70. kilometresinde ilerleyen tırın motor kısmında henüz belirlenemeyen bir nedenle alevler yükselmeye başladı. Yangını fark eden tır sürücüsü, aracını emniyet şeridine çekerek canını son anda kurtardı.
Otoyolda Trafik Aksadı, İtfaiye Hızla Müdahale Etti
Yangın kısa sürede büyüyerek tırın dorsesine de sıçradı. Dumanların gökyüzüne yükseldiğini gören diğer sürücüler durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Olay yerine çok sayıda itfaiye, polis ve jandarma ekibi sevk edildi. İtfaiye ekipleri, alevlere sarı tırı söndürmek için yoğun çaba gösterdi. Yangın nedeniyle otoyolun bu kesiminde ulaşım bir süre kontrollü olarak sağlandı. Trafik ekipleri, güvenlik önlemleri alarak aksamaları en aza indirmeye çalıştı.
Tır Kullanılamaz Hale Geldi, Soruşturma Başlatıldı
Yaklaşık bir saat süren çalışmaların ardından itfaiye ekipleri yangını tamamen kontrol altına almayı başardı. Ancak alevlerin etkisiyle tırın motor kısmı ve dorsesi tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Yangının çıkış nedeni hakkında inceleme başlatıldığı öğrenildi. Polis ve jandarma ekipleri, olayla ilgili görgü tanıklarının ifadelerine başvururken, tırın taşıdığı yük hakkında da bilgi topladı. Kazada can kaybı veya yaralanma yaşanmaması tesellisi oldu.



