Gaziantep-Şanlıurfa Otoyolu'nda Seyir Halindeki Tır Alev Aldı
Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halindeyken bilinmeyen bir nedenle alev alan tır, kullanılamaz hale geldi. Sürücü yara almadan kurtulurken, itfaiye ekipleri yangını kontrol altına aldı.

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunun dün akşam saatlerinde meydana gelen olayda, seyir halindeki bir tır bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Kısa sürede büyüyen yangın, tırın tamamını sardı. Olayın ardından tır sürücüsü, araçtan son anda çıkarak canını kurtardı. Yangın ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.
Tır Yangınına Müdahale ve Soruşturma
İtfaiye ekipleri, alev alev yanan tıra hızla müdahale ederek yangını kontrol altına almak için çalışma başlattı. Yapılan yoğun çabalar sonucunda yangın söndürüldü. Ancak tır, yangının etkisiyle tamamen kullanılamaz hale geldi. Olayda herhangi bir can kaybı veya yaralanma yaşanmaması teselli oldu. Yangının çıkış nedenini belirlemek için jandarma tarafından soruşturma başlatıldığı öğrenildi. Olay nedeniyle otoyolda kısa süreli ulaşım aksamaları yaşandı.


