Sitede haber arayın.
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan yapılan yoğun müdahale sonucunda kontrol altına alındı. Yangında yaklaşık 3 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü.