Sitede haber arayın.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliliğini ve karbon azaltımını teşvik etmek amacıyla yeni bir destek programı başlattı. EKA Destek Programı ile işletmeler, enerji giderlerinin yüzde 30'una kadar hibe alabilecek.