Sitede haber arayın.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği "Eğitimde Yılın Enleri Ödülleri" sahiplerini buldu. 24 finalist okulun yarıştığı törende, canlı oylama ile belirlenen kazananlar ödüllerini aldı.