Sitede haber arayın.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'daki COP31-IEA toplantısında yaptığı açıklamada, Türkiye'nin 2035 yılına kadar yenilenebilir enerji kapasitesini üç katına çıkarma ve elektrik tüketimindeki payını yüzde 35'e yükseltme hedefini duyurdu. Enerji dönüşümü ve güvenliğinin eş zamanlı ilerlemesi gerektiğini belirtti.