A Milli Erkek Basketbol Takımı hazırlıklar için Antalya'ya gitti
FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu maçlarına hazırlanan A Milli Erkek Basketbol Takımı, kamp çalışmaları için Antalya'ya ulaştı.

A Milli Takım Antalya kampına başladı
FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda mücadele edecek olan A Erkek Milli Basketbol Takımı, hazırlık sürecini sürdürmek amacıyla Antalya'ya gitti. Milliler, gruptaki rakipleri Bosna Hersek ve İsviçre ile oynayacakları karşılaşmalar öncesinde çalışmalarını Antalya kampında gerçekleştirecek.
Kadroda değişikliğe gidildi
Kamp çalışmaları öncesinde A Milli Erkek Basketbol Takımı'nın kadrosunda bir değişiklik yaşandı. Yapılan bilgilendirmeye göre Onuralp Bitim, milli takım kadrosundan çıkarıldı. Teknik ekip, Antalya kampında belirlenen program dahilinde antrenmanlara devam ederek maç hazırlıklarını tamamlamayı hedefliyor.
- FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri hazırlıkları devam ediyor.
- Milli takım Antalya'da kampa girdi.
- Onuralp Bitim kadroda yer almıyor.


