Sitede haber arayın.
İstanbul'un fethinin ardından başlayan ve Hazret-i Hüseyin Efendimiz ile Kerbelâ şehitlerinin anısını yaşatmak amacıyla sürdürülen aşure kaynatma geleneği, İnsan ve İrfan Vakfı tarafından geleneksel usullere uygun olarak devam ettirildi.