Sitede haber arayın.
Tek öğretmenli ve tek öğrenciyle tamamlanan eğitim-öğretim yılında Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu 3. sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, karnesini öğretmeni Muhammed Bağ'dan aldı. Kozlu, başarıyla tamamladığı yılın ardından büyük sevinç yaşadı.