Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu'nda "Bir Öğretmen, Bir Öğrenci" Yılı Sona Erdi
Tek öğretmenli ve tek öğrenciyle tamamlanan eğitim-öğretim yılında Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu 3. sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, karnesini öğretmeni Muhammed Bağ'dan aldı. Kozlu, başarıyla tamamladığı yılın ardından büyük sevinç yaşadı.

2025-2026 eğitim öğretim yılı, Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu'nda farklı bir deneyimle tamamlandı. Okulun tek öğrencisi olan 3. sınıf öğrencisi İlayda Kozlu, karnesini okulun tek öğretmeni Muhammed Bağ'ın elinden aldı. Karnesini aldığı an büyük sevinç yaşayan İlayda, başarılı bir yılı geride bıraktı.
Eşsiz Bir Eğitim Süreci: "Bir Öğretmen, Bir Öğrenci"
Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu öğretmeni Muhammed Bağ, eğitim yılının kendisi için de oldukça farklı bir deneyim olduğunu belirtti. AA muhabirine yaptığı açıklamada, "bir öğretmen bir öğrenci" şeklinde bir sınıfta yeni eğitim yılına başlamanın kendine has zorlukları ve güzellikleri olduğunu ifade eden Bağ, İlayda'nın sevecenliği ve derslere olan ilgisinin kendisini her gün okula istekle gelmeye motive ettiğini söyledi. İkinci dönemi İlayda ile birlikte dolu dolu geçirdiklerini belirten Bağ, bu süreçte hem kendisinin hem de öğrencisinin çok farklı deneyimler kazandığını vurguladı.
Sosyal Medya İle Büyüyen Özgüven ve Başarı
Öğretmen Muhammed Bağ, İlayda'nın yaşadığı bu özgün durumun sosyal medya aracılığıyla tüm Türkiye tarafından takip edilmesinin, küçük öğrenciye büyük bir özgüven aşıladığını dile getirdi. İlayda'nın derslerindeki azim ve kararlılığının başarıyı kaçınılmaz kıldığını belirten Bağ, öğrencisinin neredeyse hiç devamsızlık yapmadığını ve derslerinde de başarılı bir öğrenci olduğunu ekledi. İlayda'nın karnesini aldığı gün, "okul devam etsin, tatil olmasın" demesi, öğrencinin eğitimine olan bağlılığını bir kez daha gösterdi. Muhammed Bağ, bu senenin hem kendisi hem de İlayda için ömür boyu unutulmayacak bir yıl olduğunu sözlerine ekledi. Öğretmen, öğrencisiyle hayatı boyunca iletişimde kalacağını düşündüğünü ve İlayda'nın yolunun bahtının açık olmasını dilediğini belirtti.



