Eskişehir'de Taş Kırma Kuyusuna Düşen 2 İşçi Kurtarıldı
Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında meydana gelen olayda, taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi itfaiye ekiplerinin başarılı müdahalesiyle kurtarıldı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde bulunan bir maden ocağında, taş kırma işlemine kullanılan kuyuya düşen iki işçi, itfaiye ekiplerinin hızlı ve etkili müdahalesiyle kurtarıldı. Olay, maden ocağında çalışanlar arasında kısa süreli bir paniğe neden oldu.
Kuyuya Düşen İşçiler Tehlikeden Kurtuldu
Edinilen bilgilere göre, olay dün Sivrihisar ilçesi yakınlarındaki bir maden ocağında meydana geldi. Taş kırma makinesinin bulunduğu alanda çalışırken dengelerini kaybeden iki işçi, yaklaşık 20 metre derinliğindeki taş kırma kuyusuna düştü. Olayın bildirilmesi üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve acil durum ekibi sevk edildi.
Olay yerine ulaşan Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri, titiz bir çalışma başlattı. Kuyuya iniş ve kurtarma konusunda uzmanlaşmış ekipler, özel ekipmanlar kullanarak kuyuya kontrollü bir şekilde inerek işçilere ulaştı. Yaklaşık bir saat süren kurtarma operasyonu sonucunda iki işçi de kuyudan sağ salim çıkarıldı.
Sağlık Durumları İyi, İnceleme Başlatıldı
Kurtarılan işçiler, olay yerinde hazır bekleyen sağlık ekiplerine teslim edildi. Yapılan ilk müdahalelerin ardından işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu, hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. Hastaneye sevk edilmelerine gerek görülmediği belirtildi.
Bu üzücü olayla ilgili olarak jandarma ve ilgili maden ocağı yetkilileri tarafından inceleme başlatıldı. Kazanın nasıl meydana geldiği, iş güvenliği önlemlerinin yeterliliği gibi konular araştırılacak.



