Ankara temsilcisi Gençlerbirliği, kulüp yönetiminde yeni bir sürece giriyor. Kulüp Genel Sekreteri tarafından yapılan açıklamaya göre, Gençlerbirliği yönetimi olağanüstü genel kurul kararı aldı.
Genel Kurul Tarihleri Belli Oldu
Kulüp yönetimi tarafından duyurulan takvime göre, olağanüstü genel kurulun ilk toplantısı 18 Temmuz tarihinde gerçekleştirilecek. Söz konusu toplantıda yeterli çoğunluğun sağlanamaması durumunda ise genel kurulun 25 Temmuz tarihinde toplanması planlanıyor.
İlk toplantı tarihi: 18 Temmuz
Çoğunluk sağlanamazsa ikinci toplantı tarihi: 25 Temmuz
Gençlerbirliği'nin geleceğine yön verecek olan bu genel kurul süreci, kulüp üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilecek.