İç Politika

CHP İzmir İl Binasında Gerilim: Atanan Başkan Gümrükçü Göreve Başlarken Olay Çıktı

CHP'de MYK kararıyla görevden alınan Çağatay Güç'ün yerine atanan Utku Gümrükçü, İzmir İl Başkanlığı'na geldiği sırada binada bekleyen grupla destekçileri arasında kısa süreli bir gerilim yaşandı. Güç, binaya zorla girildiğini iddia etti.

Onur B.1 dakika okuma0 görüntülenme
CHP İzmir İl Binası'nda yaşanan gerginlik anı.
CHP İzmir İl Binası'nda yaşanan gerginlik anı.
Paylaş:

CHP'de gerçekleştirilen MYK kararı sonrası İzmir İl Başkanı Çağatay Güç'ün görevden alınarak yerine geçmiş dönem Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü'nün atanmasının ardından il binasında gerginlik yaşandı. Yeni atanan İl Başkanı Utku Gümrükçü, akşam saatlerinde geldiği CHP İzmir İl Başkanlığı binasında, binada nöbet tutan partililer ve kendisini destekleyen gruplar arasında kısa süreli bir arbede çıktı.

Atama Sonrası Gerilim Tırmandı

CHP'de geçen hafta alınan bir MYK kararıyla İzmir İl Başkanı Çağatay Güç görevden alınmış, yerine ise Utku Gümrükçü atanmıştı. Bu atama kararı, parti içinde tartışmalara yol açarken, görevden alınan Güç'ün destekçileri il binasında nöbet tutmaya başlamıştı. Atama kararının ardından ilk kez il binasına gelen Utku Gümrükçü, binaya giriş yaparken destekçileri ile nöbet tutan partililer arasında kısa süreli bir gerilim yaşandı. Olayların ardından Gümrükçü makamına geçerken, binadan ayrılan Çağatay Güç, dışarıda kendisini bekleyen kalabalığa seslendi.

Çağatay Güç: Kapıları Kırarak Girdiler

Binadan ayrılan Çağatay Güç, dışarıda toplanan kalabalığa hitaben yaptığı konuşmada, içeriye giren grubun kapıları kırarak binaya girdiğini iddia etti. Güç, “30-40 kişilik grupla binanın içine girdiler kapıları kırarak. Genel Merkez'de yaptıklarını İzmir İl Binası’nda yaptılar” ifadelerini kullandı. Güç, bu olayın CHP'nin mevcut yönetimi tarafından gerçekleştirildiğini ve partinin adeta ele geçirildiğini savundu. Güç, halktan destek alarak mücadeleye devam edeceklerini ve adaletin tecelli etmesi için çalıştıklarını belirtti. Ayrıca, “AKP’nin yaptığı bu kumpasın önünde sonunda sonunu getireceğiz” diyerek siyasi sürece dair değerlendirmelerde bulundu.

Mücadeleye Devam Mesajı

Çağatay Güç, konuşmasında mücadeleyi sokaklarda sürdüreceklerini vurgulayarak, partililere ve destekçilerine birlik olma çağrısı yaptı. Güç, “Bizim binalara ihtiyacımız yok. Biz sokaktayız. Sokaklar bizimdir, sokaklarda mücadele etmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu. Genel Başkan Özgür Özel ile birlikte daha iyi bir ülke için çalışacaklarını dile getiren Güç, halkın kendileriyle olduğunu ve iktidarın yakında olacağını ifade etti. Destek sloganları eşliğinde konuşmasını tamamlayan Güç, kararlılık mesajı verdi.

Paylaş: