Bülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na Tepki: Bana Özür Borcu Var
Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, CHP Genel Başkanı Özgür Özel ile yaptığı görüşmeler hakkında Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarına sert tepki göstererek, "Bana bir özür borcu var" dedi.

Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, CHP Genel Başkanı Özgür Özel ile gerçekleştirdiği görüşmelerin içeriği hakkında yaptığı açıklamalara sert tepki gösteren Kemal Kılıçdaroğlu'na yanıt verdi. Arınç, Kılıçdaroğlu'nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerinin haksız olduğunu belirterek, siyasi nezaketsizlik olarak nitelediği bu durum nedeniyle Kılıçdaroğlu'nun kendisine bir özür borcu olduğunu savundu.
Görüşmelerin İçeriği Aydınlatıldı
Arınç, katıldığı bir televizyon programında, Özgür Özel ile yaptığı iki görüşmenin CHP'nin iç meseleleriyle hiçbir ilgisinin olmadığını vurguladı. İlk görüşmenin, Manisa'da hayatını kaybeden iki belediye başkanı için taziye amacıyla gerçekleştiğini belirten Arınç, ikinci görüşmenin ise Manisa'da geleneksel olarak düzenlediği iftar ve mevlit programına Özel'i davet etmek üzerine kurulduğunu aktardı. Bu davetin ardından Özel'in Meclis'teki makam odasına iade-i ziyarette bulunduğunu ve bu görüşmede yalnızca Manisa'nın sorunları ve Türkiye gündeminin konuşulduğunu ifade etti.
Arınç, görüşmeler sırasında CHP'nin iç süreçlerine dair tek bir kelime dahi konuşulmadığını yemin ederek belirtti. Hem kendisinin hem de Özgür Özel'in bu tür konulara hiç girmediklerini, Özel'in büyük bir siyasi nezaket göstererek konuyu açmadığını söyledi. Hatta bu görüşmede Özgür Özel'e, Kemal Kılıçdaroğlu hakkında olumlu ve yapıcı şeyler söylediğini de ekledi.
Kılıçdaroğlu'na Özür Talebi
Bülent Arınç, Kemal Kılıçdaroğlu'nun kendisi hakkındaki açıklamalarını şaşkınlıkla karşıladığını ifade ederek, bu konuyu Kılıçdaroğlu ile yüz yüze geldiğinde de dile getireceğini belirtti. Arınç, açıklamasını şu sözlerle tamamladı: "Sizin aracılığınızla da söylemiş olayım; hakkımda suizan ettiği için bana bir özür borcu olduğunu düşünüyorum."
Kılıçdaroğlu'nun Açıklamaları Nelerdi?
Daha önce katıldığı bir televizyon yayınında Kemal Kılıçdaroğlu, Bülent Arınç ile Özgür Özel arasındaki görüşmeleri eleştirmişti. Kılıçdaroğlu, "Bir partinin genel başkanı, geçmişte Meclis Başkanlığı yapmış AK Partili birisiyle iki saat ne görüşür? Çıktıktan sonra da 'Partinin sorunlarını görüştük' diyor. CHP Genel Başkanı, AK Parti'nin önemli bir aktörüyle partinin sorunlarını nasıl görüşüyor? Gazetecisiniz niye sormuyorsunuz?" ifadeleriyle bu görüşmelerin içeriğini sorgulamıştı.



