Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi mezuniyet töreni
Paylaş:
Genç hekimler diplomalarını aldı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Tıp Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezuniyet törenine ev sahipliği yaptı. Altı yıllık zorlu tıp eğitimini başarıyla tamamlayan genç hekimler, düzenlenen törenle diplomalarını alarak meslek hayatlarına ilk adımlarını attı.
Mezuniyet törenine yoğun katılım
Üniversite yerleşkesinde gerçekleştirilen mezuniyet törenine genç hekimlerin yanı sıra aileleri ve öğretim üyeleri katıldı. Törenin ardından diplomalarını alan mezunlar, geleneksel kep atma etkinliğiyle mezuniyet sevincini doyasıya yaşadı.
Altı yıllık eğitim süreci sona erdi.
Genç hekimler sağlık ordusuna katıldı.
Akademisyenler ve aileler mezuniyet heyecanına ortak oldu.