Yerel

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nde mezuniyet heyecanı

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nden mezun olan 106 genç diş hekimi, düzenlenen törenle diplomalarını alarak meslek hayatına adım attı.

Zeynep A.1 dakika okuma0 görüntülenme
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi mezuniyet töreni
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi mezuniyet töreni
Paylaş:

106 Yeni Diş Hekimi Mesleğe Adım Attı

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜN) Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezuniyet törenine ev sahipliği yaptı. Fakülteden başarıyla mezun olan 106 genç diş hekimi, düzenlenen törenle diplomalarını alarak sağlık ordusuna katıldı. Tören, öğrencilerin keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi.

Rektör Özölçer'den Mezunlara Mesaj

Mezuniyet töreninde konuşma yapan Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Hakkı Özölçer, genç hekimlerin taşıdığı sorumluluğa dikkat çekti. Rektör Özölçer, mezunların sadece ailelerinin değil, aynı zamanda milletin ve tüm insanlığın geleceği için önemli birer değer olduğunu ifade etti.

  • Fakülte birincisi Tuğba Altınbar, başarısını taçlandırarak yaş kütüğüne plakasını çaktı.
  • Genç diş hekimleri, meslek andını içerek sağlık hizmeti sunmaya hazır olduklarını beyan etti.
  • Tören, ailelerin ve öğretim üyelerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Eğitim süreçlerini başarıyla tamamlayan diş hekimleri, aldıkları eğitimle toplum sağlığına katkı sunmak üzere görevlerine başlamaya hazırlanıyor.

Paylaş: