Yıldırım Beyazıt Şafakspor ligden ihraç edildi
Kayseri 2. Amatör Küme ekiplerinden Yıldırım Beyazıt Şafakspor, disiplin kurulu kararıyla ligden ihraç edildi ve uzun süreli men cezası aldı.

Yıldırım Beyazıt Şafakspor ligden ihraç edildi
Kayseri 2. Amatör Küme mücadelesinde yer alan Yıldırım Beyazıt Şafakspor hakkında disiplin kurulu tarafından ağır bir yaptırım kararı alındı. Kulübün ligdeki faaliyetlerine son verilmesine ve önümüzdeki sezonları da kapsayan bir ceza uygulanmasına hükmedildi.
Disiplin Kurulu kararı ve yaptırımlar
Yapılan incelemeler sonucunda disiplin kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un ligden ihraç edilmesine karar verdi. Kulübe verilen cezanın kapsamı şu şekildedir:
- Takımın mevcut ligdeki tüm hakları iptal edildi.
- Kulüp, 2026-2027 futbol sezonunda da amatör liglerde mücadele edemeyecek.
Amatör liglerde disiplin süreçleri, Türkiye Futbol Federasyonu'nun ilgili yönetmeliklerine ve yerel tertip komitelerinin kararlarına göre yürütülmektedir. Bu tür ihraç kararları, genellikle müsabaka düzenini bozan veya kurallara aykırılık teşkil eden durumların ardından disiplin kurullarının yaptığı değerlendirmelerle hayata geçmektedir.



