Yerel

Sivasspor'da Başkan Adayı Çıkmadı, Divan Kurulu Vali ile Görüşecek

Trendyol 1. Lig ekibi Sivasspor'da olağan genel kurulda başkan adayı çıkmaması üzerine divan kurulu, Vali Yılmaz Şimşek ile görüşme kararı aldı. Yeni yönetimin kısa sürede oluşması bekleniyor.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Sivasspor logosu ve stadyum görünümü
Sivasspor logosu ve stadyum görünümü
Paylaş:

Trendyol 1. Lig'de mücadele eden Sivasspor'da olağan genel kurul toplantısında başkan adayı çıkmaması üzerine kulübün yönetimi, geçici olarak divan kurulu tarafından devralındı. Divan Başkanı Ali Yavuz, Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile bir görüşme gerçekleştireceklerini belirterek, kısa süre içinde yeni yönetimin oluşacağını ifade etti.

Sivasspor'da Başkanlık Krizi ve Divan Kurulu'nun Rolü

Sivasspor'un dün yapılan olağan genel kurulunda, mevcut yönetimin ardından görevi devralacak bir başkan adayı çıkmadı. Bu durum, kulübün yönetim boşluğunu doldurmak amacıyla divan kurulunun devreye girmesine neden oldu. Divan Başkanı Ali Yavuz, yaptığı açıklamada, kulübün geleceği ve yeni yönetim yapılanması konusunda Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile bir araya geleceklerini bildirdi. Yavuz, görüşmelerin ardından en kısa sürede yeni bir yönetimin oluşturulacağına dair güvence verdi.

Yeni Yönetim Arayışları ve Gelecek Planları

Başkan adayı çıkmaması, Sivasspor camiasında bir süredir dile getirilen bazı endişeleri de beraberinde getirdi. Ancak divan kurulu, bu süreci en sağlıklı şekilde yönetmek adına hızlı adımlar atmaya hazırlanıyor. Vali Şimşek ile yapılacak görüşmenin, hem idari hem de sportif anlamda kulübün önünü açacak kararların alınmasına zemin hazırlaması bekleniyor. Divan Başkanı Ali Yavuz, bu süreçte tüm paydaşlarla iş birliği içinde hareket edeceklerini ve Sivasspor'u daha güçlü bir geleceğe taşımak için çalıştıklarını belirtti.

Paylaş: