Yerel

Sinop'ta Yeşilay Bisiklet Turu ile bağımlılığa karşı pedal çevrildi

Sinop'ta 13'üncüsü düzenlenen Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, bağımlılıkla mücadelede farkındalık yaratmak amacıyla yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Sinop'ta düzenlenen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu'ndan görüntüler.
Sinop'ta düzenlenen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu'ndan görüntüler.
Paylaş:

Bağımlılığa karşı pedal çevirdiler

Sinop'ta düzenlenen 13. Geleneksel Yeşilay Bisiklet Turu, toplumda bağımlılıklarla mücadele bilincini artırmak amacıyla gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan gençler, çocuklar ve yetişkinler, sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekmek için kent merkezinde pedal çevirdi. Farkındalık oluşturmak adına düzenlenen organizasyon, her yaştan vatandaşı bir araya getirdi.

Sağlıklı nesiller için mesaj verildi

Etkinlik kapsamında katılımcılara çeşitli hediyeler takdim edildi. Yapılan çekilişle bir kişiye bisiklet hediye edilirken, 57 katılımcı da farklı ödüllerin sahibi oldu. Yeşilay Sinop Şube Başkanı Gülbahar Esra Özgenç, bisiklet turunun sadece sportif bir faaliyet olmadığını, aynı zamanda bağımlılıklardan uzak bir gelecek için güçlü bir mesaj taşıdığını ifade etti. Özgenç, sağlıklı nesiller yetiştirmenin toplumsal bir sorumluluk olduğunu vurguladı.

  • Etkinlik 13. kez düzenlendi.
  • Çekilişle 1 kişiye bisiklet, 57 kişiye çeşitli hediyeler verildi.
  • Farklı yaş gruplarından yoğun katılım sağlandı.
Paylaş: