Yerel

Siirt'te tayini çıkan hakim ve savcılar için veda programı düzenlendi

Siirt'te Hakimler ve Savcılar Kurulu kararnamesiyle görev yerleri değişen 22 hakim ve savcı için veda yemeği organize edildi.

Baran H.1 dakika okuma0 görüntülenme
Siirt'te görev yeri değişen hakim ve savcılar için düzenlenen veda yemeğinden bir görünüm.
Siirt'te görev yeri değişen hakim ve savcılar için düzenlenen veda yemeğinden bir görünüm.
Paylaş:

Siirt Adliyesinde Görev Değişimi

Siirt'te Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) tarafından yayımlanan kararname çerçevesinde görev yerleri değişen 22 hakim ve savcı için veda programı düzenlendi. Düzenlenen yemekte, kentte görev yaptıkları süre boyunca adalet hizmetlerinin yürütülmesine katkı sağlayan yargı mensupları bir araya geldi.

Adalet Hizmetlerinin Önemi Vurgulandı

Programda bir konuşma yapan Siirt Valisi Kemal Kızılkaya, tayini çıkan hakim ve savcıların görev süreleri boyunca gösterdikleri özverili çalışmalara teşekkür etti. Adalet hizmetlerinin toplumun huzuru ve hukuk devletinin işleyişi açısından taşıdığı değere dikkat çeken yetkililer, yargı mensuplarına yeni görev yerlerinde başarı dileklerini iletti.

  • HSK kararnamesi ile tayini çıkan yargı mensubu sayısı 22 olarak açıklandı.
  • Veda programına mülki idare amirleri ve adliye personeli katılım sağladı.
  • Meslektaşlara, Siirt'teki hizmetlerinden dolayı teşekkür belgeleri veya iyi dilek temennileri sunuldu.

Yargı mensupları, düzenlenen bu programla çalışma arkadaşlarıyla vedalaşarak yeni görev bölgelerine uğurlandı.

Paylaş: