Yerel

SBÜ Adana Tıp Fakültesi 2025-2026 mezunlarını uğurladı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezuniyet törenini gerçekleştirdi. 71 yeni hekim diplomalarını aldı.

Baran H.1 dakika okuma0 görüntülenme
SBÜ Adana Tıp Fakültesi 2025-2026 mezuniyet töreninden kareler
SBÜ Adana Tıp Fakültesi 2025-2026 mezuniyet töreninden kareler
Paylaş:

Adana'da yeni hekimler yemin ederek mezun oldu

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Adana Tıp Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezuniyet törenine ev sahipliği yaptı. DSİ Sami Kayhan Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen etkinlikte, eğitimlerini başarıyla tamamlayan 71 öğrenci hekimlik mesleğine ilk adımı attı.

Tören, protokol üyeleri, öğretim görevlileri ve ailelerin katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında Adana Valisi Mustafa Yavuz bir konuşma yaparak mezun olan genç hekimleri tebrik etti ve meslek hayatlarında başarılar diledi.

Hekimlik Andı ile meslek hayatına başlangıç

Törenin en dikkat çeken anı, mezun öğrencilerin toplu halde Hekimlik Andı'nı okuması oldu. Genç hekimler, insan sağlığı ve yaşamına hizmet etme sözü vererek diplomalarını teslim aldı.

  • Mezun sayısı: 71 hekim
  • Tören yeri: DSİ Sami Kayhan Sosyal Tesisleri
  • Akademik yıl: 2025-2026

Sağlık alanında nitelikli insan kaynağı yetiştirmeyi hedefleyen fakülte, bu törenle birlikte sağlık ordusuna yeni isimler kazandırmış oldu. Mezuniyet töreni, kep atma ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

Paylaş: