Rasim Arı AK Parti'ye Döndü: 'Kimliğimde Değişiklik Yok'
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, 4 yıl aranın ardından AK Parti'ye yeniden katıldığını duyurdu. Arı, siyasi parti üyeliği dışında kişiliğinde veya duruşunda bir değişiklik olmadığını belirtti.

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, 4 yıllık bir ayrılığın ardından yeniden Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) saflarına katıldığını duyurdu. Bu kararın ardından ilk kez konuşan Arı, parti üyeliği dışında kendisinde herhangi bir değişiklik olmadığını vurguladı.
Rasim Arı'dan Açıklamalar: 'Değişen Sadece Parti Üyeliği'
AK Parti'ye geri dönüşüyle ilgili açıklamalarda bulunan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, siyasi kimliğindeki bu değişikliğin kişiliğini, tavrını veya duruşunu etkilemediğini ifade etti. Arı, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Siyasi parti üyeliği noktasında bir değişiklik var. Onun haricinde kimliğimizde, kişiliğimizde, giyimimizde, kuşamımızda, tavrımızda, tarzımızda, yakamızdaki al bayraklı rozette herhangi bir değişiklik yok." Bu sözlerle Arı, siyasi aidiyetinin değişmesinin, temsil ettiği değerlerden veya benimsediği ilkelerden uzaklaşmadığı anlamına gelmediğini belirtti.
Siyasi Geçmiş ve AK Parti'ye Dönüş
Rasim Arı, daha önce de AK Parti'de siyaset yapmış ancak bir süre partiden ayrı kalmıştı. Yerel yönetimlerde görevini sürdüren Arı'nın yeniden ana partisine dönme kararı, Nevşehir siyasetinde dikkatle takip ediliyor. Parti üyeliği dışında bir değişiklik olmadığını belirtmesi, hem geçmişteki yol arkadaşlarına hem de seçmenine yönelik bir mesaj olarak yorumlanıyor. Arı'nın bu dönüşle birlikte siyasi çalışmalarına AK Parti çatısı altında devam edeceği bildirildi.



