Yerel

Pozantı'da düzenlenen ilk ayak tenisi turnuvası sona erdi

Adana'nın Pozantı ilçesinde düzenlenen Yaza Merhaba Ayak Tenisi Turnuvası'na 21 takım katıldı. Turnuvada hakemlik görevini çocuklar üstlendi.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Pozantı'da düzenlenen ayak tenisi turnuvasından görüntüler
Pozantı'da düzenlenen ayak tenisi turnuvasından görüntüler
Paylaş:

Pozantı'da spor heyecanı

Adana'nın Pozantı ilçesinde ilk defa gerçekleştirilen Yaza Merhaba Ayak Tenisi Turnuvası, düzenlenen final müsabakalarıyla tamamlandı. İlçedeki sosyal hayatı canlandırmak ve sporu teşvik etmek amacıyla organize edilen etkinliğe bölge halkı yoğun ilgi gösterdi.

Çocuklar hakemlik görevini üstlendi

Turnuvanın en dikkat çeken yönlerinden biri, maçlardaki hakemlik görevlerinin 9 ile 15 yaş arasındaki çocuklar tarafından yerine getirilmesi oldu. Organizasyon süreciyle ilgili detaylar şu şekilde:

  • Turnuvaya toplamda 21 farklı takım katılım sağladı.
  • Müsabakalar boyunca genç yaş grubu, hakem olarak görev alarak sorumluluk üstlendi.
  • Final maçları sonunda Bi Güdül isimli takım şampiyonluk kupasının sahibi oldu.

Turnuva sonunda dereceye giren sporculara ödülleri takdim edilirken, etkinlik yerel halkın katılımıyla sona erdi.

Paylaş: