Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir UCLG Yönetim Kurulu'na seçildi
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Fas'ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Konseyi Toplantısı'nda yönetim kurulu üyeliğine getirildi.

UCLG Dünya Konseyi'nde Türkiye temsiliyeti
Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Fas'ta düzenlenen Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler (UCLG) Dünya Konseyi Toplantısı'nda önemli bir göreve getirildi. Yapılan seçimler sonucunda Özdemir, teşkilatın yönetim kurulu üyeliğine seçilerek Türkiye'yi uluslararası yerel yönetimler platformunda temsil etme hakkı kazandı.
Uluslararası yerel yönetimler ağında yeni dönem
Dünya genelinde yerel yönetimlerin iş birliğini ve deneyim paylaşımını hedefleyen UCLG, kentlerin ortak sorunlarına çözüm üretmek amacıyla faaliyet gösteriyor. Özdemir'in yönetim kuruluna girmesi, Türkiye'deki yerel yönetim tecrübesinin küresel ölçekte değerlendirilmesi açısından önem taşıyor. Seçilmesinin ardından konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Özdemir, elde edilen bu sonucun sadece Niğde'nin değil, tüm Türkiye'nin başarısı olduğunu ifade etti.
- UCLG Dünya Konseyi Fas'ta toplandı.
- Emrah Özdemir yönetim kurulu üyeliğine seçildi.
- Türkiye'nin yerel yönetim vizyonu uluslararası alanda temsil edilecek.


