MHP Oltu'da Vedat Sağlam Güven Tazeledi
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Erzurum'un Oltu ilçesinde 15. Olağan Kongresi'ni gerçekleştirdi. Mevcut İlçe Başkanı Vedat Sağlam, tek liste halinde girdiği seçimde yeniden başkanlığa seçildi.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Erzurum'un Oltu ilçesinde 15. Olağan Kongresi'ni tamamladı. Kongrede mevcut başkan Vedat Sağlam, delegelerin oylarıyla yeniden ilçe başkanlığı görevine getirildi. Tek liste ile gidilen seçimde Sağlam, güven tazeleyerek görevine devam etme hakkı kazandı.
Oltu MHP'de Kongre Süreci Tamamlandı
Oltu'da gerçekleştirilen MHP İlçe Kongresi'ne, partinin üst düzey yöneticileri, çevre ilçe başkanları ve çok sayıda partili ile vatandaşlar katılım gösterdi. Kongrede, partinin Oltu ilçesindeki faaliyetleri ve gelecek dönem stratejileri değerlendirildi. Kongre, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Ardından faaliyet ve hesap raporlarının okunmasının ardından seçime geçildi.
Vedat Sağlam'dan Birlik Mesajı
Yeniden ilçe başkanlığına seçilen Vedat Sağlam, kongre sonrasında yaptığı konuşmada, kendisine yeniden bu görevi layık gören partililere teşekkür etti. Sağlam, Oltu'da partiyi daha ileriye taşımak için tüm teşkilat mensuplarıyla birlikte çalışmaya devam edeceğini belirtti. Seçim süreci ve kongre atmosferinin birlik ve beraberlik içinde geçtiğini vurgulayan Sağlam, MHP'nin Oltu'daki gücünü pekiştirmek için gayret göstereceklerini ifade etti. Kongreye katılan milletvekilleri ve ilçe başkanları da kısa selamlama konuşmaları yaparak, Sağlam'a yeni döneminde başarılar dilediler.



