Yerel

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Tavuklu Pilav İkramı Sonrası 114 Kişi Rahatsızlandı

Kütahya'da bir okul etkinliğinde dağıtılan tavuklu pilavın ardından 114 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu. 113 kişi taburcu edilirken, bir kişinin tedavisi devam ediyor.

Baran H.1 dakika okuma0 görüntülenme
Kütahya'da okul etkinliğinde tavuklu pilav ikramı sonrası rahatsızlanan kişilerin hastaneye başvurusu.
Kütahya'da okul etkinliğinde tavuklu pilav ikramı sonrası rahatsızlanan kişilerin hastaneye başvurusu.
Paylaş:

Kütahya'da bir okulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavın ardından toplu gıda zehirlenmesi vakası yaşandı. Olayda toplam 114 kişi, yedikleri pilav sonrası mide bulantısı, kusma ve ishal gibi şikayetlerle hastanelere başvurdu.

Okul Etkinliğinde Toplu Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

Kütahya'nın bir ilçesinde bulunan okulda gerçekleştirilen bir etkinlik sırasında, katılımcılara tavuklu pilav ikramı yapıldı. İkramın ardından kısa süre içinde çok sayıda kişi, yedikleri pilavdan dolayı rahatsızlanmaya başladı. Sağlık durumlarında ani değişimler gözlenen vatandaşlar, çeşitli hastanelere başvuruda bulundu. Yapılan ilk müdahaleler sonucunda, 114 kişinin gıda zehirlenmesi şüphesiyle tıbbi tedavi altına alındığı belirlendi. Hastanelere akın edenler arasında öğrenciler, veliler ve öğretmenler bulunduğu öğrenildi.

Tedavi Süreci ve Son Durum

Hastanelere başvuran 114 kişiden 113'ü, yapılan tedavilerinin ardından sağlık durumlarının düzelmesi üzerine taburcu edildi. Ancak, rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan bir kişinin tedavisinin ise sürdüğü bildirildi. Yetkililer, olayın ardından gıda numuneleri alarak inceleme başlattı. Olayın kesin nedeninin belirlenmesi için çalışmaların devam ettiği öğrenildi. Bu tür toplu zehirlenme vakalarının önüne geçilmesi için gıda hijyeni ve denetimlerinin önemine dikkat çekildi.

Paylaş: