İzmir'de Parti Binasında Gerginlik: Eski İl Başkanı Nöbeti Sona Erdi
İzmir'de il başkanlığı görevinden alınan Çağatay Güç'ün parti binasındaki nöbeti, yeni başkan Utku Gümrükçü ve destekçilerinin binaya girmesiyle yaşanan arbedenin ardından son buldu.

İzmir'de, Demokrat Parti (DP) il başkanlığı görevinden alınan Çağatay Güç'ün parti binasında başlattığı nöbet, yeni atanan il başkanı Utku Gümrükçü ve beraberindeki grubun binaya gelmesiyle tansiyonun yükselmesi üzerine sona erdi. Güç, görevden alınma kararını protesto etmek amacıyla parti binasında kalma eylemi başlatmıştı.
Görevden Alma ve Nöbet Süreci
Demokrat Parti Genel Merkezi tarafından alınan karar doğrultusunda İzmir İl Başkanı olarak görev yapan Çağatay Güç'ün görevine son verilmişti. Bu kararın ardından Güç, parti binasını terk etmeyerek nöbet eylemi başlattı. Güç, görevinin iadesini talep ederek bina içinde bekleyişini sürdürüyordu.
Parti Binhasında Arbede Yaşandı
Olay, yeni il başkanı olarak atanan Utku Gümrükçü ve destekçilerinin parti binasına gelmesiyle yaşandı. Binaya girmeye çalışan Gümrükçü ve beraberindekiler ile binada bulunan Çağatay Güç ve destekçileri arasında kısa süreli bir arbede yaşandı. Çıkan gerginlik, güvenlik güçlerinin müdahalesiyle kontrol altına alınmaya çalışıldı. Arbede sonucunda Çağatay Güç'ün nöbet eylemi son buldu.
Parti İçi Gerginlik Devam Ediyor
Görevden alma süreci ve sonrasında yaşanan olaylar, Demokrat Parti içinde bir süredir devam eden parti içi gerginliğin bir yansıması olarak değerlendiriliyor. Çağatay Güç'ün görevden alınma gerekçeleri ve süreçle ilgili parti içinden henüz resmi bir açıklama yapılmazken, olayın ardından parti tabanında farklı görüşlerin hakim olduğu gözlemleniyor.



