Gaziantep Belediye Başkanı Fatma Şahin'den Venezuela'ya Maaş Bağışı ve Yardım Tırı
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela'da meydana gelen depremlerin ardından bir maaşını bağışladığını ve bölgeye yardım TIR'ı gönderileceğini duyurdu.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela'da yaşanan depremlerin ardından bölgeye destek olma amacıyla bir aylık maaşını bağışladığını bildirdi. Ayrıca, Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım TIR'ı gönderileceği de açıklandı.
Venezuela'daki Depremlere Destek Çağrısı
Venezuela'da meydana gelen ve geniş çaplı hasara yol açan depremlerin ardından uluslararası yardım çalışmaları devam ediyor. Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, bu zor zamanlarda Venezuela halkının yanında olduklarını göstermek amacıyla kişisel bir adım attı. Şahin, depremzedelere destek olmak için bir maaşını bağışladığını duyurdu. Bu bağışın, bölgedeki acil ihtiyaçların karşılanmasına katkı sağlaması hedefleniyor.
Yardım TIR'ları Yola Çıkıyor
Başkan Şahin'in açıklamasına göre, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi de Venezuela'ya yönelik yardım çalışmalarına katkıda bulunacak. Bölge halkının temel ihtiyaçlarını karşılamak üzere bir yardım TIR'ı hazırlanarak bölgeye gönderilecek. Bu yardımın içeriği ve gönderim takvimiyle ilgili çalışmaların sürdüğü belirtildi. Yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarının da destekleriyle bölgeye ulaşacak yardımların, depremin yaralarının sarılmasına yardımcı olması amaçlanıyor.



