Erzurum'da görev yeri değişen mülki idare amirleri için veda yemeği
Erzurum Valisi Aydın Baruş, Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi kapsamında tayini çıkan mülki idare amirleri onuruna düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldi.
Erzurum Valisi Aydın Baruş'un katıldığı veda yemeğinden bir kare
Paylaş:
Erzurum'da Mülki İdare Amirleri İçin Veda Programı
Erzurum Valisi Aydın Baruş, Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi ile görev yerleri değişen mülki idare amirleri için düzenlenen veda yemeğine katıldı. Programda, kentteki görev sürelerini tamamlayan idarecilerle bir araya gelindi.
Vali Baruş'tan Hizmet Teşekkürü
Düzenlenen yemekte bir konuşma yapan Vali Aydın Baruş, görev süreleri boyunca Erzurum'a sağladıkları katkılardan dolayı idarecilere teşekkür etti. Mülki idare amirlerinin devletin taşradaki temsilcileri olarak yürüttükleri çalışmaların önemine değinen Baruş, yeni görev yerlerinin hayırlı olmasını dileyerek başarı temennisinde bulundu.
Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar Kararnamesi ile tayinler gerçekleşti.
Erzurum Valisi Aydın Baruş, veda yemeğinde idarecilerle buluştu.
Görev süresi dolan amirlere hizmetleri için teşekkür edildi.