Yerel

Erzurum'dan Ayrılan Hakim ve Savcılara Veda Yemeği

Hakimler ve Savcılar Kurulu'nun (HSK) 2026 Ana Kararnamesi ile görev yerleri değişen hakim ve Cumhuriyet savcıları için Erzurum Adliyesi'nde veda yemeği düzenlendi. Programda, yeni görev yerlerine atanacak yargı mensupları onurlandırıldı.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Erzurum Adliyesi'nde görev yeri değişen hakim ve savcılar için düzenlenen veda yemeğinden bir kesit.
Erzurum Adliyesi'nde görev yeri değişen hakim ve savcılar için düzenlenen veda yemeğinden bir kesit.
Paylaş:

Hakimler ve Savcılar Kurulu'nun (HSK) 2026 Ana Kararnamesi ile farklı yargı çevrelerine atanan hakim ve Cumhuriyet savcıları için Erzurum Adliyesi'nde bir veda yemeği tertip edildi. Bu kapsamda, Erzurum'daki görevlerini tamamlayarak yeni illerinde hizmet verecek olan yargı mensupları onuruna bir araya gelindi.

Atanan Hakim ve Savcılara Onur

Erzurum Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından organize edilen yemekte, HSK kararnamesiyle görev yeri değişen hakim ve savcılar ile aileleri bir araya geldi. Düzenlenen program, yargı camiası için önemli bir buluşma noktası oldu. Yeni görev yerlerine atanacak olan hakim ve savcılara başarı dileklerinin iletildiği etkinlikte, Erzurum'daki hizmetleri için teşekkür edildi.

Veda yemeğine Erzurum Cumhuriyet Başsavcısı, Erzurum Baro Başkanı ve Adli Tıp Kurumu Erzurum Grup Başkanı da katılarak yargı mensuplarının bu önemli geçiş sürecinde yanlarında olduklarını gösterdiler. Bu tür organizasyonlar, yargı mensupları arasındaki mesleki dayanışmayı güçlendirmenin yanı sıra, görev yerleri değişen personelin yeni başlangıçlara motivasyonunu artırmayı hedefliyor.

Yargı Mensuplarının Yeni Görev Yerleri

HSK'nın annual kararnamesiyle yapılan atamalar, yargı teşkilatının dinamizmini ve her bölgedeki adaletin etkin bir şekilde tecellisi için yapılan planlamaları yansıtıyor. Erzurum'dan ayrılan hakim ve savcıların yerlerine atanacak yeni isimlerle birlikte, adli hizmetlerin kesintisiz devamı sağlanacak. Bu atamalar, hem yargı mensuplarının kariyer gelişimleri hem de ülke genelinde adalet hizmetlerinin kalitesinin artırılması açısından önem taşıyor.

Veda yemeği, samimi bir ortamda gerçekleşirken, görev yeri değişen yargı mensupları Erzurum'da görev yaptıkları süre boyunca edindikleri deneyimleri ve şehre duydukları sevgiyi dile getirdiler. Gelecek görev yerlerinde de aynı hassasiyet ve gayretle çalışacaklarını belirttiler.

Paylaş: