Erzincan'da asırlık gelenek: Bereket için şükür kurbanı kesildi
Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde düzenlenen geleneksel şükür programında, suyun bolluğu ve doğal yaşamın devamlılığı için dualar edildi, kurban kesildi.

Erzincan'da Geleneksel Şükür Programı
Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde, bölgenin su kaynaklarının bolluğunu ve doğanın bereketini kutlamak amacıyla asırlardır sürdürülen geleneksel şükür programı gerçekleştirildi. Toybelen Köyü'nde düzenlenen etkinlikte, tarımsal ve doğal yaşamın devamlılığı için şükür kurbanı kesilerek dualar edildi.
Etkinliğe Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Kıdemli Cumhuriyet Savcısı Dilşah Taşçı, Hâkim Nisanur Ekmekçi Akbulut, ilçe kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Birlik ve Dayanışma Vurgusu
Programda vatandaşlarla bir araya gelen Kaymakam Emirhan Arıkan, bu tür geleneksel buluşmaların toplumdaki birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını pekiştirdiğini ifade etti. Organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçen başta Toybelen Köyü Muhtarı Şükrü Eraydın olmak üzere, katkı sağlayan tüm ilçe sakinlerine teşekkürlerini iletti.
- Doğal su kaynaklarının bereketlenmesi için dualar edildi.
- Şükür kurbanı kesilerek paylaşım duygusu yaşatıldı.
- İlçe protokolü ve vatandaşlar bir araya gelerek sohbet etti.
Asırlık gelenek, katılımcılara sunulan ikramların ardından sona erdi.



