EGO'dan NATO Zirvesi nedeniyle otobüs seferleri için uyarı
Ankara'da gerçekleştirilecek 36. NATO Zirvesi süresince EGO otobüs seferlerinde yaşanabilecek aksamalar hakkında resmi açıklama yapıldı.

EGO Genel Müdürlüğü'nden zirve kaynaklı ulaşım uyarısı
Ankara'da düzenlenecek olan 36. NATO Zirvesi süresince şehir içi ulaşımda bazı düzenlemelere gidileceği açıklandı. EGO Genel Müdürlüğü, zirve kapsamında alınacak güvenlik ve trafik tedbirlerinin toplu taşıma hizmetlerini etkileyebileceğini duyurdu. Bu doğrultuda, vatandaşların yaşanabilecek olası aksamalara karşı hazırlıklı olmaları istendi.
Güzergah değişiklikleri ve sefer aksamaları gündemde
Yapılan resmi açıklamaya göre, EGO otobüsleri normal işletim düzeni içerisinde hizmet vermeye devam edecek. Ancak zirve programı çerçevesinde uygulanan trafik kısıtlamaları nedeniyle bazı hatlarda değişiklikler yapılması zorunlu hale geldi. Ulaşım planlamasında yaşanabilecek aksaklıklar şu başlıklar altında özetlendi:
- Trafik tedbirleri uygulanan bölgelerdeki hatlarda güzergah değişiklikleri yapılacak.
- Güvenlik önlemleri sebebiyle seferlerde gecikmeler yaşanabilecek.
- Bazı hatlarda sefer iptalleri veya kısıtlamaları gündeme gelebilecek.
Kurum, zirve süresince oluşabilecek bu durumların trafik akışının güvenliğini sağlama amacı taşıdığını belirtti. Yolcuların mağduriyet yaşamaması adına güncel güzergah bilgilerini takip etmeleri önem taşıyor.


