Yerel

Diyarbakır Çermik'te öğrenciler karne heyecanı yaşadı

Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde 2024-2025 eğitim öğretim yılı birinci dönemi sona erdi. Öğrenciler karnelerini ilçe protokolünün elinden aldı.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Diyarbakır Çermik'te öğrenciler karnelerini aldı
Diyarbakır Çermik'te öğrenciler karnelerini aldı
Paylaş:

Çermik'te karne günü heyecanı

Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde 2024-2025 eğitim öğretim yılının ilk döneminin sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Eğitim sürecini başarıyla tamamlayan ilkokul öğrencileri, dönem boyunca sergiledikleri performansın karşılığı olan karnelerine kavuştu.

Protokolden öğrencilere ziyaret

Saray İlkokulu'nu ziyaret eden Çermik Kaymakamı Adem Karataş ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cevat Baran, sınıfları gezerek öğrencilerin karne sevincine ortak oldu. Kaymakam Karataş ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Baran, öğrencilere karnelerini takdim ederken çeşitli hediyeler de verdi. Ziyaret sırasında öğrencilere hitap eden yetkililer, verimli bir tatil dönemi geçirmeleri temennisinde bulunarak iyi tatiller diledi.

  • Dönem sonu değerlendirmesi yapıldı.
  • Öğrencilere motivasyon amaçlı hediyeler dağıtıldı.
  • İlçe protokolü eğitim camiasına başarı dileklerini iletti.
Paylaş: