Yerel

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Mezuniyet Coşkusu

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde düzenlenen mezuniyet töreninde öğrenciler kep atarak mezuniyetlerini kutladı. Dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.

Baran H.1 dakika okuma0 görüntülenme
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi mezuniyet töreni
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi mezuniyet töreni
Paylaş:

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2023-2024 akademik yılının sona ermesiyle birlikte mezuniyet coşkusunu yaşadı. Fakülte binası bahçesinde gerçekleştirilen törene, öğrenciler, aileleri, öğretim üyeleri ve davetliler katıldı.

Mezuniyet Töreni ve Ödül Töreni

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende, fakülte birincisi, ikincisi ve üçüncüsü belirlenerek ödülleri takdim edildi. Dereceye giren öğrencilerin yanı sıra, fakülteye katkı sağlayan öğretim üyelerine de plaket verildi. Törenin en coşkulu anı ise, öğrencilerin keplerini havaya atarak mezuniyetlerini kutlaması oldu. Bu an, genç iletişimcilerin geleceğe umutla baktığının bir göstergesiydi.

Geleceğe Umutla Bakış

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı, törende yaptığı konuşmada, mezun olan öğrencileri tebrik ederek, kariyer hayatlarında başarılar diledi. Dekan, öğrencilerin aldıkları eğitimin, onları medya, reklamcılık, halkla ilişkiler ve gazetecilik gibi çeşitli alanlarda yetkin profesyoneller yapacağını vurguladı. Mezuniyet töreni, öğrencilerin akademik hayatlarının bir doruk noktası olurken, aynı zamanda yeni başlangıçların da müjdecisi oldu.

Paylaş: