Uğurcan Çakır'dan turnuva sonrası duygusal veda mesajı
A Milli Takım kalecisi Uğurcan Çakır, ABD karşılaşmasının ardından sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla taraftarlardan özür diledi.

Uğurcan Çakır'dan milli takıma veda mesajı
A Milli Takım kalecisi Uğurcan Çakır, ABD ile oynanan karşılaşmanın ardından kişisel sosyal medya hesabından bir açıklama yayımladı. Turnuvaya erken veda etmenin üzüntüsünü dile getiren Çakır, taraftarlardan özür diledi.
Milli kaleci, yayımladığı mesajda uzun süredir verilen emeğe vurgu yaparak, 24 yıl sonra katıldıkları turnuvada hedeflenen noktaya ulaşamadıklarını ifade etti. Çakır, sahada ellerinden gelen mücadeleyi sergilediklerini ancak bazı noktalarda hatalar yaptıklarını belirtti.
Taraftarlardan özür diledi
Uğurcan Çakır, paylaştığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik. Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum.
Çakır, açıklamasının devamında turnuvayı bir galibiyetle noktalamak adına sahada tüm güçlerini ortaya koyduklarını ve bunu başardıklarını kaydetti. Milli oyuncu, ay-yıldızlı forma ve bayrak için gelecekte daha iyi sonuçlar alabilmek adına çalışmalarına devam edeceğini vurguladı.


