Son Dakika

Üç Belediye Başkanı AK Parti'ye Katıldı

Nevşehir, Keşan ve Keçiören belediye başkanları düzenlenen törenle AK Parti saflarına katıldı. Yeni katılımlarla partinin yerel yönetimlerdeki temsil gücü arttı.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
AK Parti'ye katılan belediye başkanları
AK Parti'ye katılan belediye başkanları
Paylaş:

Belediye Başkanlarından AK Parti'ye Geçiş

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ve Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, düzenlenen programla AK Parti'ye katıldı. Üç belediye başkanının partiye dahil olmasıyla birlikte yerel yönetimlerdeki siyasi tablo yeniden şekillendi.

Siyasi Süreç ve Katılımın Detayları

Gerçekleştirilen katılım töreni, partinin yerel yönetimler stratejisi kapsamında değerlendiriliyor. Söz konusu başkanların partiye geçişi, belediyelerin önümüzdeki dönem hizmet politikaları ve teşkilat çalışmaları açısından yeni bir süreci başlatıyor.

  • Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı
  • Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan
  • Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan

Belediye başkanlarının AK Parti bünyesine katılması, hem il hem de ilçe düzeyinde yürütülecek projelerin merkezi hükümet ve parti genel merkezi ile daha koordineli bir şekilde planlanması bekleniyor. Katılım sonrasında başkanların görevlerine kendi belediyelerinde devam edeceği kaydedildi.

Paylaş: