Son Dakika

U17 Milli Takımı, Yeni Zelanda'yı Uzatmada Devirdi: 112-100

FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu'ndaki ilk maçında U17 Milli Basketbol Takımı, Yeni Zelanda'yı iki uzatma devresi sonunda 112-100 mağlup etti.

Emre G.1 dakika okuma0 görüntülenme
U17 Milli Basketbol Takımı oyuncuları maç sırasında mücadele ederken
U17 Milli Basketbol Takımı oyuncuları maç sırasında mücadele ederken
Paylaş:

FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası C Grubu ilk maçında mücadele eden U17 Milli Basketbol Takımı, Yeni Zelanda karşısında parkeden galip ayrıldı. Çekişmeli geçen mücadele iki uzatma devresine sahne olurken, milliler sahadan 112-100'lük skorla üstün ayrılmayı başardı.

Uzatmalara Giden Nefes Kesen Maç

Mücadelenin normal süresi ve ilk uzatma devresi eşitlikle tamamlanırken, Milliler ikinci uzatma periyodunda rakibine üstünlük kurdu. Toplamda iki kez uzatmaya giden maçta skoru 112-100'e getiren ay-yıldızlılar, turnuvaya galibiyetle başlamanın moralini yaşadı.

Turnuvaya Galibiyetle Başlangıç

FIBA 17 Yaş Altı Dünya Kupası'nda Türkiye'yi temsil eden U17 Milli Basketbol Takımı, C Grubu'ndaki ilk maçında Yeni Zelanda ile karşılaştı. Maçın büyük bölümü başa baş geçerken, uzatmaların ardından gelen galibiyet, takımın gruptaki ilk puanlarını almasını sağladı. Bu sonuçla milliler, turnuvaya moralli bir başlangıç yapmış oldu.

Paylaş: