Son Dakika

Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi Mehmet Cem Kahyaoğlu Görevine Başladı

Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi Mehmet Cem Kahyaoğlu, güven mektubunu Geçiş Dönemi Devlet Başkanı General Horta Inta-A'ya sunarak resmen görevine başladı.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi Mehmet Cem Kahyaoğlu
Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi Mehmet Cem Kahyaoğlu
Paylaş:

Diplomatik İlişkilerde Yeni Dönem

Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi olarak atanan Mehmet Cem Kahyaoğlu, Gine-Bissau'daki diplomatik çalışmalarına resmi olarak başladı. Büyükelçi Kahyaoğlu, güven mektubunu Geçiş Dönemi Devlet Başkanı General Horta Inta-A'ya sunduğu törenle görevine resmen adım atmış oldu. Bu adım, iki ülke arasındaki diplomatik temsil seviyesinin ve iş birliği süreçlerinin devamlılığı açısından önem taşıyor.

İş Birliği ve Kardeşlik Vurgusu

Gerçekleştirilen kabul töreninde, Gine-Bissau tarafı Türkiye ile olan ilişkilerin geliştirilmesi konusundaki kararlılığını ifade etti. Geçiş Dönemi Devlet Başkanı General Horta Inta-A, Türkiye'yi kardeş ülke olarak tanımladı. İki ülke arasındaki mevcut ilişkilerin güçlendirilmesi için gerekli desteği vereceklerini belirten Inta-A, diplomatik ve ekonomik alanlardaki iş birliğinin derinleştirilmesi mesajını verdi.

  • Türkiye'nin Gine-Bissau nezdindeki diplomatik faaliyetleri hız kazandı.
  • Güven mektubu sunumuyla Büyükelçi Kahyaoğlu resmen görevine başladı.
  • Gine-Bissau yönetimi, Türkiye ile olan ikili ilişkileri kardeşlik temelinde tanımladı.
Paylaş: