Son Dakika

TMO hububat alım ödemeleri hesaplara yatmaya başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi tarafından gerçekleştirilen hububat alımlarına ilişkin ilk ödemelerin üretici hesaplarına aktarıldığını duyurdu.

Sinan Ö.1 dakika okuma0 görüntülenme
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı TMO ödemeleri hakkında açıklama yaptı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı TMO ödemeleri hakkında açıklama yaptı
Paylaş:

Hububat alımlarında ödeme süreci başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) tarafından yürütülen hububat alım süreciyle ilgili önemli bir açıklamada bulundu. Bakan Yumaklı, 3 Haziran tarihinde başlayan alım dönemine ait ilk ödemelerin bugün itibarıyla çiftçilerin banka hesaplarına yatırılmaya başlandığını belirtti.

Üreticiler için ödeme takvimi

TMO, hasat döneminde üreticilerin ürünlerini değerinde satabilmesi ve piyasa istikrarının korunması amacıyla her yıl düzenli olarak alım faaliyetlerini yürütüyor. Bu yılki hububat alım sürecine dair ödemelerin takvimiyle ilgili şu detaylar öne çıkıyor:

  • Alım işlemleri 3 Haziran tarihinde resmen başladı.
  • Üreticilerin teslim ettiği ürünlerin bedelleri, belirlenen prosedürler doğrultusunda hesaplara aktarılıyor.
  • Ödeme süreci bugün itibarıyla fiilen devreye alındı.

TMO, üreticilerin ürün arzında sorun yaşamaması için randevulu alım sistemini sürdürürken, ödemelerin zamanında yapılmasıyla çiftçinin finansal akışının desteklenmesi hedefleniyor.

Paylaş: